« چگونه بدانیم خداوند از ما راضی است؟رباب و تنهایی او.. »

مسابقه مجازی کتابخوانی «عاشورا در کربلا» برگزار می‌شود

نوشته شده توسطرحیمی 24ام آبان, 1392

 

 

مسابقه مجازی کتابخوانی «عاشورا در کربلا»  برگزار می‌شود

مسابقه کتاب‌خوانی در فضای مجازی به مناسبت محرم ۱۴۳۵ هجری قمری به همت اداره کل تبلیغات اسلامی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اداره کل تبلیغات اسلامی تهران مسابقه کتابخوانی را در فضای مجازی به مناسبت محرم ۱۴۳۵ هجری قمری برگزار می‌کند.

اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران در کنار سایر برنامه‌های مذهبی، فرهنگی و آموزشی، مسابقه کتابخوانی «عاشورا در کربلا» را با استفاده از کتاب «عاشورا در کربلا» تألیف علی علیزاده از انتشارات مؤسسه نورالحدیث تهران برگزار می‌کند.

شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است. علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه می‌توانند با مراجعه به وب سایت موج نور به نشانی www.mojenoor.ir و www.mojenoor.com، پاسخنامه مربوطه را تا سه‌شنبه، سوم دی‌ماه جاری، ارسال کنند.

برپایی شعائر مذهبی، آشنایی و آگاهی هرچه بیشتر گروه‌های هدف با عبرت‌ها و درس‌های قیام و آموزش غیر مستقیم فرهنگ عاشورایی از جمله اهداف اجرای این مسابقه است.

‌اعلام اسامی برندگان نهایی به قید قرعه تا ۱۴ دی‌ماه ۹۲، اعلام می‌شود و به منظور ترغیب و تشویق مخاطبان و تجلیل از برترین‌ها به ۲۰ نفر از برگزیدگان، هدایایی تعلق خواهد گرفت.

‌جایزه نفر اول کمک هزینه سفر به مشهد مقدس تا سقف ۳/۰۰۰/۰۰۰ ریال؛ نفرات دوم و سوم، کمک هزینه سفر به شهر مقدس قم و جمکران تا سقف ۱/۵۰۰/۰۰۰ ریال و نفرات چهارم تا بیستم نیز کمک هزینه اقلام آموزشی و فرهنگی تا سقف ۵۰۰/۰۰۰ ریال عنوان شده است.


فرم در حال بارگذاری ...