« عزاداری برای حضرت زهرا به اعتبار نظام لطمه وارد می کند/ زیارت عاشورا ساخته افراطیون است!رساله احکام بانوان +نرم افزار حجاب از دیدگاه قرآن + دانلود »

ویروس بدحجابی واگیر دار است نزدیک نشوید!

نوشته شده توسطرحیمی 25ام مرداد, 1393

بهش گفتم از تو یکی انتظار این نوع لباس پوشیدن را نداشتم.

سرش را انداخت پایین و با خجالت جواب داد، امان از رفیق ناباب، دوستی با یکی از بچه های دانشگاه باعث شده تغییر کنم.

گفتم وقتی خودت علتش را می دونی چرا این دوستی ادامه پیدا کرده؟

سکوت کرد.

من هم ادامه دادم،

ببین تو یه دختر مذهبی هستی، چرا با شخصی رفت و آمد می کنی که حضور تو بهش آبرو می ده و حضور اون تو را بی آبرو می کنه؟

یکم حرفم براش نامفهوم بود به همین خاطر بیشتر توضیح دادم که: ببین تو یه دختر محجبه و مذهبی هستی، همین باعث می شه وقتی دیگران تو را در کنار دوستت ببینند برای خودشون قضاوت هایی بکنند، همین قضاوت ها باعث می شه جاهایی حرف هایی را درباره شما دو نفر بزنند، ببین؛  مثلاً وقتی شخصی خواست اطلاعاتی در مورد دوست تو بدست بیاره میره و از دیگران سوال می کنه، دیگران هم بر اساس دیده هاشون و قضاوت هاشون جواب می دهند، یکی از جواب هایی که ممکنه بدهند اینه که، ظاهر خودش که خوب نیست ولی دوست خوبی داره، نمی دونم چی شده که با فلانی که دختر با شخصیتیه دوست شده، احتمالاً خودش هم دختر خوبیه که فلانی دوستی باهاش را قبول کرده.

این حرف یعنی آبرو دادن تو به اون.

حالا عکس این قضیه را هم ببین، شخصی در مورد تو تحقیق می کنه، باز هم میره سراغ همون آدمها، و این بار جواب می شنوه، ظاهرش به نظر می رسه دختر خوبی باید باشه، ولی نمی دونم چرا با دخترای بد حجاب می گرده، نمی دونم شاید خودش هم…، الله اعلم.

و این یعنی حضور اون و دوستیش با تو، تو را بی آبرو کرده.

دختر خوب مگه نشنیدی که می گند آدم ها را از دوستانشون بشناسید، پس چرا خودت به دست خودت شرایط قضاوت بد دیگران را با دوستان بد فراهم می کنی؟

حضرت علی علیه السلام فرمودند: مومن باید خودش را از معرض حرف دیگران و قضاوت بد دیگران دور نگه دارد. آیا واقعاً تو این کار را می کنی؟


ویروس بد حجابی واگیر دار است

منبع: تلظی

نظر از: ساده [بازدید کننده]
ساده

با سلام و احترام

متن خوب و قابل استفاده ای بود

اگر اینطور مینوشتید بهتر بود
حضرت علی علیه السلام
فرمودند مومن…..
موفق باشید

1393/05/25 @ 09:45


فرم در حال بارگذاری ...