« حق‌طلبی، صبر آدم را می‌گیرد /تو که نمی‌توانی فحش ندهی، اصلاً حزب‌اللهی نباش.شهد شیرین شهادت در کلام امیر المؤمنین علیه السلام »

چرا این‌ روزها اخبار زیادی از شهادت مدافعان‌ حرم‌ می رسد؟

نوشته شده توسطرحیمی 7ام آبان, 1394

برنامه ريزي و طراحي اين عمليات و تجهيز نيروي انساني و جابجايي و آموزش اونها، نزديك به پنج ماه طول كشيده و يك هفته اي هست كه اين عمليات مهم كه از بزرگترين عمليات نظامي ارتش سوريه و نيروهاي مقاومت در اين كشوره،آغاز شده .

چرا این‌ روزها اخبار زیادی از شهادت مدافعان‌ حرم‌ می رسد؟/ تشریح عملیات“انتقام سخت”در سوریه

با توجه به اتفاقات اخیر در سوریه و اخبار زیادی که این روزها از شهادت مدافعان حرم به گوش می رسد، حسن شمشادی خبرنگار صداوسیما که سابقه حضور در سوریه را نیز داشته، در جدیدترین پستی که در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد، و شرایط فعلی این کشور را اینگونه تشریح نمود:

“در پاسخ به سوالات شما در خصوص علت افزايش شمار شهداي ايراني و غير ايراني در نبرد سوريه در چند روز اخير بايد عرض كنم . همونطوري كه قبلا گفتم، نبرد سختي اين روزها در حومه شمالي و جنوبي و جنوب غرب حلب و نيز شمال استان لاذقيه در جريانه، عملياتي است به نام ” انتقام سخت".

برنامه ريزي و طراحي اين عمليات و تجهيز نيروي انساني و جابجايي و اموزش اونها، نزديك به پنج ماه طول كشيده و يك هفته اي هست كه اين عمليات مهم كه از بزرگترين عمليات نظامي ارتش سوريه و نيروهاي مقاومت در اين كشوره،آغاز شده . تاكنون ١٦٠ كيلومتر مربع از مناطق جنوب و جنوب غرب حلب كه سالهاست در دست تروريست هاي تكفيري بوده، و دستكم ١٤ روستا و شهرك اين منطقه هم، از دست تروريست ها، باز پس گرفته شده. دستكم ٥٠٠ تروريست داعشي و غير داعشي در اين مناطق و شمال لاذقيه به هلاكت رسيدند. نبرد بسيار سختي است و هدف نهايي اون علاوه بر پاكسازي حومه حلب، نزديك شدن به دو شهر فوعه و كفريا است ، جايي كه ماههاست ٣٠ هزار شيعه در محاصره كامل داعشي هايي هستند كه قسم خوردند، به محض ورود به اين دو شهر، همه رو قتل عام مي كنند .

هموطنان ارجمندم
جوانان و سرداران و پاسداران ايراني، كه به حكم وظيفه ” مستشاري” در سوريه هستند، و تعدادشون هم به درخواست طرف سوري، نظر مسولان و شرايط حساس سوريه و منطقه در اين كشور، افزايش يافته ، نقش مهم و تعيين كننده اي در “مستشاري #عملياتي ” اين نبرد دارند. اين حضور پررنگ تر، در نبرد سخت با تروريست ها، كه تا بن دندان مسلح هستند و هر روز بيشتر از قبل از تركيه و عربستان و قطر و امريكا، تجهيز و حمايت مي شن، طبيعتاً، باعث احتمال بالا رفتن شمار شهداء، و مجروحان ميشه و اين مساله مهم ترين علت افزايش شمار شهداي عزيز در سوريه است. به شرط حيات، در روزهاي اينده از اين عمليات و جزييات و فتوحات مدافعان حرم، بيشتر خدمتتان عرض خواهم كرد.

ان شالله”

تصویر پست اینستاگرام شمشادی

منبع:"جهان نیوز”


فرم در حال بارگذاری ...