« ناتوی عربی، اروپایی علیه اسلام شکل گرفته استخوش رویی »

چگونه از اطلاعات فلش مموری حفاظت کنیم؟

نوشته شده توسطرحیمی 9ام اسفند, 1395

فلش مموری ها به دلیل کم جا بودن و در عین حال حجیم بودن مورد استفاده و علاقه بسیاری از کاربران سیستم ها هستند تا با استفاده از آن اطلات خود را یا ذخیره کنند و یا جهت انتقال از سیستمی به سیستم دیگر بهره بگیرند، اما این ابزارهای کوچک به راحتی به ویروس ها آلوده شده و اطلاعات آن در دسترس قراری میگیرد.

برای اینکه از اطلاعاتتان در فلش مموری ها حفاظت کنید این چند عمل ساده را انجام دهید.

همیشه رمز گذاشتن برای ورود به صفحه ای نخستین و راحت ترین کاری است که می توانید انجام دهید برای فلش مموری خود نیز نیز با استفاده از نرم افزار Gili soft USB این کار را انجام دهید تا پس از اتصال آن به سیستم ابتدای رمز ورود را زده و سپس از محتوای آن استفاده کنید.

همچنین با استفاده از نرم افزارهایی که الگوریتم قوی برای رمز نگاری دارند می توانید از فلش خود محافظت کنید، نرم افزار idoo file encryption علاوه بر رمزنگاری قابلیت پاک کردن فایل ها را به گونه ای که بازگرداننده نشوند فراهم می کند، به یاد داشته باشید اگر تنها اطلاعاتتان را از فلش Delet کنید، فایل ها با برنامه های مختلف قابل بازگشت هستند، پس برای از بین بردن اطلاعات به صورت کامل از نرم افزار یاد شده استفاده کنید.

نکته ای دیگر در حفاظت از اطلاعات اسکن کردن فلش مموری با استفاده از آنتی ویروس ها و گاه فرمت کردن آن است تا از بدافزارهای پنهان شده به طور کامل از فلش شما حذف شود.

اما نکته مهم که باید به آن پیش از هر اقدامی به آن توجه داشته باشید عدم اتصال فلش مموری تان به کامپیوترهای عمومی است زیرا این سیستم ها اغلب دارای بدافزارهایی هستند که فلش شما را آلوده می کنند.

باشگاه خبرنگاران

نظر از: حوزه علمیه الزهرا(س) گلدشت [عضو] 

جالب بود
کاش نرم افزارهاشم برا دانلود می گذاشتید

1395/12/09 @ 10:04


فرم در حال بارگذاری ...