آرشیو برای: "تیر 1394, 01"

ماه رمضان، فرصتی برای تقرب

نوشته شده توسطرحیمی 1ام تیر, 1394
  تقرب را باید چشید، باید مزه کرد و فرصت ماه مبارک رمضان، فرصتی برای تقرب است. زندگی متقربانه یک زندگی دیگری است. انسان بعد از اینکه مقرب شد یک‌طور دیگری زندگی می‌کند و زندگی متفاوتی خواهد داشت. تقرب یک فضای مخصوص و یک حسّ ویژه ایجاد می‌کند، بالاخره… بیشتر »

نرم افزار قرآن پژوهی الانوار نسخه 0.8.5

نوشته شده توسطرحیمی 1ام تیر, 1394
الانوار یک نرم‌افزار رایگان و متن باز قرآن پژوهی است که در سیستم عامل های چون اندروید، ویندوز، لینوکس قابل اجرا است. با این نرم‌افزار شما قادر خواهید بود به ترجمه‌ها و تفاسیر مختلف قرآن و برخی کتب اسلامی (مانند صحیفه سجادیه و مفاتیج الجنان) دسترسی داشته… بیشتر »

محاصره انسان توسط شيطان از چهار جهت و راه های نجات از شرّ شیطان

نوشته شده توسطرحیمی 1ام تیر, 1394
ثُمَّ لَآتِينَّهُمْ مِنْ بَينِ أَيدِيهِمْ وَمِنْ خَلْفِهِمْ وَعَنْ أَيمَانِهِمْ وَعَنْ شَمَائِلِهِمْ وَلَا تَجِدُ أَكْثَرَهُمْ شَاكِرِينَ(الأعراف/17) آنگاه از پيش رو و از پشت‏ سرشان و از طرف راست و از طرف چپشان بر آنها مي ‏تازم و بيشترشان را شکرگزار… بیشتر »

برای تو می‌نویسم...

نوشته شده توسطرحیمی 1ام تیر, 1394
  برای تو می‌نویسم، برای تو که حاضر نیستی در این گرمای داغ و طاقت فرسای تابستان، چادرت را در ازای لذت خنک شدن معامله کنی و کنار بگذاری. برای تو می‌نویسم، برای تو که حاضر نیستی چادرت را با لذت ظاهریِ خوش تیپ شدن، با لذت دیده شدن و با لذت پوشیدن لباس‌های… بیشتر »

امانت الهي

نوشته شده توسطرحیمی 1ام تیر, 1394
خداوند در قرآن مي فرمايد: « إِنَّ اللَّهَ يأْمُرُكُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَى أَهْلِهَا ...»(النساء/58) خدا به شما امر مي كند كه امانات را به صاحبان آنها باز دهيد. امام رضا عليه السلام در تفسير اين آيه شريفه فرموده اند كه منظور از اين آيه،… بیشتر »