آرشیو برای: "مهر 1394, 13"

چرا نمی‌توانیم به خدا توکل کنیم؟

نوشته شده توسطرحیمی 13ام مهر, 1394
بنا بود مصرف «ترس» در انسان این باشد. که از همۀ خطرها بترسد و مانند کودکی که به مادر پناه می‌برد، به خدا پناه ببرد و سپس با تکیۀ به او از چیزی نترسد، اما هم از خطرات اصلی حیات نترسیدیم و هم هر گاه ترسیدیم به خدا پناه نبردیم؛ حالا از پناه بردن به… بیشتر »

هیچ چیز مثل خدمت به خانواده، بندگی انسان را رونق نمی‌بخشد.

نوشته شده توسطرحیمی 13ام مهر, 1394
دو نفر وقتی می‌توانند واقعاً عاشق هم باشند که هر دو عاشق خدا و اولیاء خدا باشند/ خودتان را با خدا طرف حساب بدانید نه با همسرتان/ از این نترسید که اگر من خوب باشم، همسرم حقّ مرا می‌خورد! استاد پناهیان: گفته‌اند: «عبادت به جز خدمت خلق نیست» ولی باید گفت:… بیشتر »

نماهنگ زیبای حاج محمود کریمی برای فاجعه منا - بیت رهبری

نوشته شده توسطرحیمی 13ام مهر, 1394
روضه خوانی زیبای حاج محمود کریمی در محضر رهبر انقلاب به مناسبت فاجعه دلخراش کشتار حاجیان خانه خدا در منا که در تاریخ ۹۴/۰۷/۱۲ اجرا شده است. دانلود نماهنگ زیبای حاج محمود کریمی برای فاجعه منا - بیت رهبری بیشتر »

مجموعه روضه و سینه زنی دهه اول محرم ۱۳۹۳ (۱۴۳۶ ه.ق) با نوای حاج محمود کریمی+دانلود

نوشته شده توسطرحیمی 13ام مهر, 1394
شب اول محرم - هیات رایه العباس غزل مصیبت  [8:41] روضه امام حسین [حاج محمود کریمی] [9:51] روضه امام حسین [حاج محمود کریمی] [15:58] زمینه (بسم الله ای علم الیقین) [حاج محمود کریمی] [4:40] زمینه (شب اول رسیده گل ماتم دمیده) [حاج محمود کریمی] [9:11] واحد… بیشتر »

چطور به فرزندتان صداقت را آموزش دهید !

نوشته شده توسطرحیمی 13ام مهر, 1394
صداقت یعنی، حقیقت‌گوئی؛ یعنی، گفتن آن‌چه که رخ داده است؛ یعنی،درستی با خود؛ یعنی، مقابله با اشتباه‌های خود؛ یعنی، صحبت کردن درباره آن‌چه که فکر می‌کنیم و عمل‌کردن به آن‌چه که می‌گوئیم؛ تا حدی که هیچ تناقض و دوگانگی‌ای بین افکار، رفتار و کلمات ما وجود… بیشتر »

وقتی تشکیل خانواده اولویت آخر می‌شود

نوشته شده توسطرحیمی 13ام مهر, 1394
ما هم تأخیر در ازدواج داریم و هم تعطیل در ازدواج و عامل اصلی این موضوع نیز تغییر سبک زندگی و در رتبه‌ی آخر قرار گرفتن خانواده و تشکیل خانواده است. از جمله مواردی که رهبر معظم انقلاب در بند دوم از «سیاست‌های کلی جمعیت» بر آن تاکید داشته‌اند؛ «رفع موانع… بیشتر »

دستهايى كه امروز وحدت را مى‌شكنند!

نوشته شده توسطرحیمی 13ام مهر, 1394
مردم را به دستهايى كه امروز وحدت را مى‌شكنند، توجه بدهيد. با مردم هم صريح حرف بزنيد. امروز، آن دستى كه امريكا عليه وحدت تجهيز كرده، عبارت از همين دست پليد وهابيت است. اين را صريح به مردم بيان كنيد؛ پرده‌پوشى نكنيد. از اول، وهابيت را براى ضربه زدن به… بیشتر »