« عفاف و حجاب؛ جهاد کبیر و اکبرحضرت زهرا سلام الله علیها برای دفاع از ولیّ خدا وارد صحنه ی سیاست شد »

انقلابی‌ها حاضر نیستند در شرایط سخت دینشان را بفروشند

نوشته شده توسطرحیمی 29ام بهمن, 1395
 
حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی نماینده سابق مجلس با بیان اینکه در حال حاضر بچه‌های انقلابی گاهی در شرایط سخت اقتصادی به سر می برند، اظهار داشت:
این‌ها هرگز حاضر نیستند، دینشان را به راحتی بفروشند تا دنیایشان تأمین شود.

 
حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقاتهرانی در جلسه سخنرانی شب گذشته که در خیمه گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، گفت: فتنه با برخورد به پرچم امام حسین علیه السلام ، منهدم شد.

وی در ابتدا با توجه اهمیت اعتقادات و باورها در تولید رفتار، گفت: اعتقادات شیعیان مهمترین رکن در حفظ جامعه اسلامی است، چرا که اعتقادات سالم، اعمال سالمی را رقم می زند.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی اظهار کرد: در حال حاضر دشمن به واسطه راه اندازی جنگ نرم از طریق ماهواره ها و فضاهای مجازی قصد تخریب اعتقادات افراد به خصوص جوانان را دارد.

استاد اخلاق حوزه علمیه خاطرنشان کرد: کشور اسپانیا که در گذشته با نام آندلس شناخته می شد، یک کشور مسلمان بود که دشمن برای تخریب اعتقادات مردان، آن ها را به زن بارگی و شرابخواری آلوده کرد و بعد از مدتی کشور را از دست مسلمانان خارج کرد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دین اسلام به سختی به دست نسل های فعلی رسیده است، افزود: پیامبر صلی الله علیه و آله به همراه مسلمانان سختی های فراوانی را متحمل شدند تا دین اسلام به دست نسل های فعلی رسیده است، زمانی که پیامبر صلی الله علیه و آله و مسلمانان در شِعب ابی طالب در محاصره قرار گرفتند، یک خرما بین هفت نفر تقسیم می شد.

وی ادامه داد: پیامبر صلی الله علیه و آله در شِعب ابی طالب برای این که کمتر گرسنه شوند، سنگ به شکم مبارکشان می بستند و شرایط بسیار سخت تحریم اقتصادی را تحمل می کردند.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی گفت: در حال حاضر بچه‌های انقلابی گاهی در شرایط سخت اقتصادی به سر می برند؛ ولی هرگز حاضر نیستند، دینشان را به راحتی بفروشند تا دنیایشان تأمین شود.

وی با گوشزد کردن عظمت دستگاه انسان سازی حضرت ابا عبد الله الحسین علیه السلام گفت: شیعه روی اعتقاداتش حساس است و اجازه نمی دهد کسی به اعتقاداتش توهین کند، در سال 88 زمانی که موج فتنه به پرچم امام حسین علیه السلام برخورد کرد، عظمت این تعلق خاطر را دیدیم.

وی ادامه داد: فتنه ای که 9 ماه با تمام تدبیرهای نظامی و انتظامی جمع نشد، وقتی به پرچم امام حسین علیه السلام برخورد کرد با حضور مردم در مدت زمان نیم ساعت به طور کلی، ذبح شد.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی در پایان گفت: در حال حاضر ما باید همه رفتارهایمان را برای کسب رضایت امام عصر(عج) انجام دهیم و با پیروی و پشتیبانی از ولی فقیه، خودمان را برای حضور در سپاه حضرت مهدی(عج) مهیا کنیم.

رسا

آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(0)
4 ستاره:
 
(1)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
4.0 stars
(4.0)
نظر از: ستاره مشرقی [بازدید کننده]
ستاره مشرقی
4 stars

جالب بودو عالی

1395/11/30 @ 20:25


فرم در حال بارگذاری ...