« مراسم ترحیم و بزرگداشت آیت الله موسوی لاری در بروجرد برگزار شدخدمات عالم فرزانه "موسوی لاری " به گسترش معارف اسلامی حقا کم نظیر است. »

با هدف حمایت از مردم مظلوم بحرین از میدان لؤلؤ در بروجرد رونمایی می شود.

نوشته شده توسطرحیمی 26ام اسفند, 1391
امروز شنبه 26 اسفند ماه از ميدان لؤلؤه بروجرد با حضور دبير كل مجمع جهاني اهل بيت(ع) رونمايي مي شود.

«علاءالدين بروجردي» نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به لزوم ارج نهادن به قيام مردم بحرين، گفت: روز شنبه 26 اسفندماه در پاسداشت بيداري اسلامي مردم بحرين و تكريم خون شهداي قيام ضد ديكتاتوري مردم اين كشور، ميدان لؤلؤه بروجرد رونمايي مي شود.

نماينده مردم بروجرد در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه در اين مراسم، علاوه بر مسئولان محلي بروجرد و استاني لرستان، «حجت الاسلام والمسلمين محمدحسن اختري» دبير كل مجمع جهاني اهل بيت(ع) و رييس جمعيت دفاع از مردم مظلوم بحرين نيز حضور خواهد داشت، افزود: قرار است در مراسم رونمايي از ميدان لؤلؤه بروجرد، تعدادي از انقلابيون بحريني نيز حضور داشته باشند.

رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به سابقه انجام چنين فعاليت هايي در شهرستان بروجرد، تصريح كرد: در پي پيروزي حزب الله در جنگ 33روزه ضد دشمن صهيونيستي، بوستاني در اين شهر با نام سيدحسن نصرالله احداث شد تا از پايداري هاي حزب الله تجليل شود.

عضو فراكسيون اصولگرايان رهروان ولايت مجلس همچنين ايجاد ميدان غزه در بروجرد را يادآور شد و ادامه داد: پس از پيروزي حماس بر دشمن صهيونيستي در جنگ 22روزه نيز ميداني در بروجرد با نام ميدان غزه ساخته شد تا از مقاومت حماس در برابر رژيم صهيونيستي تكريم به عمل آيد.

بروجردي احداث و رونمايي از ميدان لؤلؤ بروجرد را در راستاي همين اهداف برشمرد و گفت: مردم بروجرد از جهاني شدن نشان هاي يادبود در اين شهرستان كه با هدف تجليل از مقاومت مسلمانان و شيعيان جهان در برابر استكبارگران تأسيس مي شود، استقبال مي كنند.
http://shasa.ir/shasa_content/media/image/2011/03/41373_orig.jpg
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(0)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(1)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
3.0 stars
(3.0)
نظر از: صدرارحامی [عضو] 
3 stars

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها و سر مستودع فیها به عدد ما احاط به علمک
ما زنده به لطف و رحمت زهرائیم
مامور برای خدمت زهرائیم
روزی که تمام خلق حیران هستند
ما منتظر شفاعت زهرائیم
شهادت حضرت فاطمه ی زهرا(سلام الله علیها) را به حضرت رسول الله و اهل بیت مظلوم ایشان(علیهم السلام)،بالأخص حضرت بقیة الله العظمی-امام زماننا(عج الله تعالی فرجه الشریف)- و شیعیان و محبین آل الله صمیمانه تسلیت عرض می کنم.

1392/01/04 @ 11:15


فرم در حال بارگذاری ...