« با هدف حمایت از مردم مظلوم بحرین از میدان لؤلؤ در بروجرد رونمایی می شود.متن پیام های تسلیت سران و مقامات و نهادها به مناسبت رحلت آیت الله موسوی لاری »

خدمات عالم فرزانه "موسوی لاری " به گسترش معارف اسلامی حقا کم نظیر است.

نوشته شده توسطرحیمی 26ام اسفند, 1391

 

 رهبر معظم انقلاب اسلامي در پيامي درگذشت عالم فرزانه و نويسنده مجاهد، حجت الاسلام والمسلمين سيّدمجتبي موسوي لاري نماينده ولي فقيه در لارستان را تسليت گفتند.

متن پيام معظم له به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

خبر درگذشت روحاني عاليقدر و نويسنده مجاهد، مرحوم حجت الاسلام والمسلمين آقاي حاج سيّدمجتبي موسوي لاري را با تأسف فراوان دريافت كردم.

خدمات اين عالِم فرزانه و بزرگوار و ارزشمند به گسترش معارف اسلامي و مكتب اهل بيت عليهم السلام در سراسر جهان، در چند دهه اخير حقاً كم نظير است و هزاران انسان منصف و مشتاق، با هدايت نوشته هاي وي كه با چيرگي علمي و تبيين منطقي نوشته و در پنج قاره منتشر مي شد، به سرچشمه حقيقت دست يافته و اسلام را شناخته و بدان ايمان آورده اند.

اين عالم پارسا بي هيچ تظاهر و ادعا، يك تنه و بدون تكيه به اين و آن، عمر و توان خود را مصروف اين مجاهدت بزرگ كرد و پرداختن به وظيفه و كسب رضاي الهي را وجهه همت ساخت.

اينجانب درگذشت اين عالم بااخلاص را به مردم شريف لارستان و استان فارس و به همه ارادتمندان و شاگردان و بهره مندان از كتاب هاي او و بويژه به خاندان مكرّم و بازماندگان معزّز ايشان تسليت مي گويم و رحمت و مغفرت الهي و علوّ درجات را براي ايشان از خداوند متعال مسألت مي كنم.

سيّدعلي خامنه اي
نظر از: fakhre batha [عضو] 

روحش شاد

1391/12/26 @ 11:01


فرم در حال بارگذاری ...