« ماه خدا،ماه تزکیه و رشد معنویبهترین دعا برای شب لیله الرغائب »

بیانیه سازمان کنفرانس اسلامی حمایت از صهیونیست ها بود

نوشته شده توسطرحیمی 28ام فروردین, 1395

نماینده ولی فقیه در کاشان از اجلاس دو روزه سازمان کنفرانس به اصطلاح اسلامی به عنوان اجلاسی تلخ نام برد و گفت: مصوباتی که در این سازمان به اصطلاح اسلامی به تصویب رسید مصوباتی علیه جمهوری اسلامی و در حمایت از اسرائیل و صهونیست ها بود.

 آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه درکاشان، در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان، یکی از مشکلات امروز جامعه و یکی از موانع سد راه اقتصاد مقاومتی را موضوع کمبود آب و بحران آب در کشور اعلام کرد و گفت: بحران بی آب که امروز دامنگیر دولت و ملت و کشاورزان و دامداران و صاحبان صنایع است، نیازمند برنامه ریزی و مدیریت در تحصیل آب برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی در ادامه بحث اقتصاد مقاومتی و توضیح ارکان اقتصاد مقاومتی که درسال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شد، گفت: خداوند در 28 آیه از آیات قرآن، آب را به عنوان یکی از ارکان مهم و یکی از اجزای سرنوشت ساز اقتصاد مقاومتی معرفی کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که آب اساس اقتصاد مقاومتی است، گفت: اگر آب نباشد، حیات برای نبات و حیوان و هیچ جاندار را نمی توان متصور شد ضمنا بخش های صنعت و کشاورزی که اقتصاد را شامل می شود بر پایه وجود آب است.

آیت الله نمازی گفت: اگر بخواهیم اقتصاد مقاومتی در کشور عملیاتی شود هیچ راهی به غیر از این که در باره آب و تحصیل‌کیفیت آب و چگونگی مصرف آب تجدید نظر کنیم در پیش رو نداریم.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه با اشاره به نزول باران های روزهای اخیر در سراسر کشور و به جا آوردن سجده شکر از این نعمت الهی، نحوه کنترل و مهار این نعمت خدادادی توسط مسؤولان ذیربط را مهم قلمداد کرد و گفت: مسؤولان باید برای نعمت باران پیش از این که تبدیل به سیل و وارد کردن خسارت شود تدبیر داشته باشند.

آیت الله نمازی یادآورشد: امام زمان(عج) می فرماید، تعداد قطرات باران که از عرش الهی به زمین می رسد همه ساله یکسان و به به یک اندازه است و کم زیاد نمی شود، از این رو اگر خشکسالی و قحطی متوجه برخی از مناطق زمین می شود به دلیل نافرمانی از دستورات خدا و آلوده شدن مردم آن منطقه به گناه است که خداوند به فرشتگان خود دستور می دهد باران را به طرف کویر و بیابان ها هدایت تا رحمت خدا در کویر و بیابان فرود آید.

نماینده ولی فقیه درکاشان با بیان این که اگر باران نعمت خدادادی محدود می شود به دلیل گناهان و اعمال انسان است، گفت: استغفار از گناهان در نزول رحمت الهی موثر است، از این رو یکی از اعمال ماه رجب، استغار است.

وی مصرف حدود 93 درصد از آب در بخش کشاورزی با راندمان پایین را یکی از مشکلات در بخش مصرف آب اعلام و بر توجه به کشاورزی صنعتی و مکانیز با هدف مصرف اندک آب با راندمان بالا تأکید کرد و گفت: هر چند اقداماتی برای تبدیل کشاورزی سنتی به صنعتی شده است اما کافی نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین فرهنگ عمومی مصرف را اسراف کارانه خواند و گفت: پیاده کردن صحیح اقتصاد مقاومتی نیازمند تبیین فرهنگ استفاده صحیح از آب است که یکی از راه های آن الگوبرداری جامعه توحیدی از اعمال رو رفتار پیامبراکرم(ص) درچگونگی استفاده صحیح از آب است.

آیت الله نمازی با اشاره به این که به هدر دادن آب عادت کرده ایم، بر اصلاح این عادت تأکید کرد و اصلاح آن را نیازمند انقلاب فرهنگی دانست و افزود: برای اصلاح این عادت اقشار مختلف جامعه نقش اول را دارند.

ارتش در نظام جمهوری اسلامی ایران تحت فرمان فقیهی عادل و جامع الشرایط است

نماینده ولی فقیه درکاشان با تبریک سالروز تولد جواد الائمه و 13 رجب سالروز میلاد امیرمومنان(ع) و تقارن آن 14 و 15 رجب با ایام البیض یادآور شد: افرادی که توانایی دارند از فرصت ایام البیض به درستی استفاده کنند و روحانیون ائمه جماعات تلاش کنند تا مسائل مهم معرفت شناسی را برای جوانان بیان کنند.

آیت الله نمازی همچنین با اشاره به فرا رسیدن 29 فرورین روز ارتش با تبریک این روز به نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در اصل 143 و 144 قانون اساسی، نقش و جایگاه و مسؤولیت و مأموریت ارتش را در حفظ استقلال و پاسداری از استقلال و تمامیت عرضی جمهوری اسلامی ایران تعریف کرده است.

وی افزود: ارتش در نظام توحیدی جمهوری اسلامی ایران برخلاف ارتش در نظام های استکباری جهان، ارتشی مکتبی و مردمی است و همه افتخار ارتش جمهوری اسلامی در مقایسه با ارتش های جهان در این یک کلمه است که ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت فرمان فقیهی عادل و جامع الاشرایط است در صورتیکه ارتش های جهان تحت فرماندهان فاسد و منحرفی هستند که تمامی جنایات در منطقه و جهان با فرماندهی آنها انجام می شود.

وی افزود: طی چند سال گذشته تروریست ها تحت فرمان رژیم صهیونیستی کشور سوریه را ویران کرده و میلیون ها آواره و شهید و مجروح بر جای گذاشته است و طی یکسال گذشته ارتش عربستان سعودی به فرمان صهیونیست ها کشور اسلامی یمن را ویران کرده است.

آیت الله نمازی یاد آورشد: توطئه دشمن این است که مسلمانان را با ارتش کشورهای اسلامی و سلاح و دلارهای کشورهای اسلامی از سر راه خود برمی دارند.

مصر با دستور اسرائیل دو جزیره استراتژیک ‹‹ تیران و صنافیر›› را به عربستان هدیه کرد

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به حوادث جهان اسلام و جهان و توطئه هایی که بر علیه اسلام و مسلمانان گفت: درمدت سه ماه گذشته صهیونیست ها 523 واحد از منازل مسکونی فلسطینی را با بلدوزرهای اسرائیل ویران کردند و آنها را آواره کردند و مدعیان حقوق بشر تنها به تذکر و محکوم کردن این اقدام جنایتکارانه بسنده کردند.

وی با اشاره به این که سازمان ملل، آمار کودکان یمنی که در سال گذشته میلادی توسط نیروهای عربستان سعودی به شهادت رسیدند بیش از 900 نفر اعلام کرد، افزود: 10 هزار کودک پناه جوی سوریه نیز در اروپا و درمیان سکوت مدعیان حقوق بشر مفقود شدند که این کودکان بیگناه و بی پناه برای بردگی و سوء استفاده های اخلاقی ربوده شده اند.

نماینده ولی فقیه در کاشان ابراز داشت: رییس جمهور کودتایی مصر هفته گذشته در دیدار و سفر پادشاه آل سعود به مصر با دستور اسرائیل دو جزیره استراتژیک ‹‹ تیران و صنافیر›› را که کاربرد نظامی دارد را با ذلت و خواری به عربستان هدیه کرد تا اگر نظامیان اسرائیل در آینده قصد داشتند از این دو جزیره علیه کشورهای منطقه وارد جنگ شوند، این اقدام تجاوز به کشور مصر محسوب نشود.

به گفته وی، این دو جزیره موقعیت و کاربرد نظامی دارد چرا که وزیر جنگ اسرائیل اعلام کرده است، واگذاری این دو جزیره با اطلاع و هماهنگی با آمریکا و اسرائیل انجام شده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان عنوان کرد: با وجود توطئه و دشمنی آمریکا، دولت مقاوم بشار اسد چهارمین انتخابات در سوریه با قدرت و حضور 14 میلیونی مردم سوریه برگزار شد.

آیت الله نمازی، از اجلاس دو روزه سازمان کنفرانس به اصطلاح اسلامی اما با مصوباتی بر علیه اسلام در ترکیه با عنوان اجلاسی تلخ نام برد و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی و هیأت اعزامی در این اجلاس بسیار مظلوم واقع شدند و مصوباتی که در این سازمان به اصطلاح اسلامی به تصویب رسید مصوباتی علیه جمهوری اسلامی و در حمایت از اسرائیل و صهیونیست ها بود.

منبع:خبرگزاری رسا


فرم در حال بارگذاری ...