« اركان هدايتپنجره هایی که هستند/صبور باشید! »

حدیثی که در ششمین اجلاس مجمع جهانی اهل بیت علیه السلام بالای جایگاه رهبر انقلاب نوشته شد...

نوشته شده توسطرحیمی 28ام مرداد, 1394

… آن که به ما ایمان آورَد و سخن ما را تصدیق کند و منتظر امر [فرج] ما باشد،

همچون کسی است که زیر پرچم قائم به شهادت برسد…

به گزارش حوزه محدثه بروجرد(سلام اله علیها) به نقل از خبرگزاری اهل بیت علیه السلام ـ ابنا ـ اعضای مجمع مجمع جهانی اهل بیت علیه السلام صبح روز دوشنبه 26 مرداد با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

گذشته از رهنمودهایی که رهبر انقلاب در اینگونه دیدارها ارائه می کنند، یکی از عناصری که پیام‏ های مهمی را به شرکت کنندگان و نیز بینندگان تصویری آن منتقل می کند، آیه یا حدیثی که بالای جایگاه جلوس رهبر انقلاب نوشته می شود و فضای دیدار را متبرک می کند.

جمله ای که برای دیدار امروز انتخاب شده بود حدیثی از امام جعفر صادق علیه السلام بود که فرمود: “مَن آمَنَ بِنا و صَدَّقَ حَدِیثَنا وَانتَظَرَ أمرَنا کانَ کَمَن قُتِلَ تَحتَ رایَةِ القائِم” یعنی: “آن که به ما ایمان آورَد و سخن ما را تصدیق کند و منتظر امر [فرج] ما باشد، همچون کسی است که زیر پرچم قائم به شهادت برسد".

این حدیث شریف که در صفحه 138 جلد 27 موسوعه گرانسنگ بحار الأنوار آمده است، با وجود کوتاهی و اختصار، اهمیت امامت اهل بیت پیامبر(ص) و نیز انتظار مهدی موعود(عج) را در خود دارد.

همچنین بالای سر میهمانان رهبر انقلاب و اعضای مجمع، جمله ای از بنانگذار جمهوری اسلامی ایران نصب شده بود که فرموده بودند: “اگر امر امامت آنطور که خدا فرموده بود جریان می یافت، اینهمه اختلاف در دین خدا و ممالک اسلامی پیدا نمی شد".

برای خواندن مشروح بیانات رهبر انقلاب در این دیدار ایـنـجـا و برای دیدن تصاویر این دیدار ایـنـجـا و ایـنـجـا کلیک کنید.

منبع : ابنا


فرم در حال بارگذاری ...