« مرگ به دست کیست؟دانلود نرم افزار جامع زندگانی حضرت زهرا(س) مخصوص موبایل ( اندروید + جاوا ) »

دلنوشته: سلام بر تو زیباترین احساس مادرانه!

نوشته شده توسطرحیمی 17ام فروردین, 1392

سلام بر تو ای محدثه طاهره!

سلام بر تو ای فریاد مظلوم تاریخ که گوهر وجود خویش را از جور زمانه برای همیشه مخفی کردی و قلب داغدار شیعه را با شهادت سرخت تا ابد محزون …

سلام بر تو که تنها وتنها وجود دریا گو نه ات اثبات حق ولایت علی علیه السلام است؛ چگونه می توانند با وجود تو ، غصب بزرگترین حق تاریخ را انکار کنند؟

سلام بر تو ای جلوه گاه مظلومیت شیعه، که با شهادتت کمر ولایت خم شد وزان پس ، شنونده در دل های علی، چاه های تیر و تار مدینه بود.

راستی که مدینه هم چه عجیب بوی مظلومیت تو را به مشام می رساند وچه غریبانه ، دل گرفته و ماتم زده است و این مدینه فقط یک مکان نیست که یک زمانه است؛ زمانه ای که حکایت غم انگیز دارد از ستم هايی که به گل های سر سبد آفرینش رفته است.

خیال نمی کنم که اگر کوچه ی بنی هاشم را از بین بردند مظلومیت تو را از یاد ها خواهند برد. تو پر رنگ ترین نقش حک شده بر پیشانی تاریخ هستی که وجودت هویت زمان است و بی تو زندگی معنایی نخواهد یافت .

زیباترین احساس مادرانه !

این روزها ناخودآگاه غم سنگینی در سینه های ما آرمیده است و روز و شب مان را به یاد لحظه لحظه های غم بار فراق تو از پدر و اندوه جانکاهت برای شوهر، سپری می کنیم.

خوب می دانیم که اگر خون تو در رگ های شیعه ات جاری نبود، این روزها جوانان  و دسته گل ها ی شیعه به دست وهابیت خبیث اینگونه پرپر نمی شدند وشیعه چنین مظلومانه تازیانه حقانیت خود را نمی خورد.

خوب می دانیم که این خون مطهر توست که جاریست و قلب شیعه با جریان این خون، تپنده است.

از خدای خود به حق مقام رفیع تو می خواهیم که به ما توفیق درک حق و حقیقت و سعادت شهادت در مسیر حب اهل بیت را عطا نماید و تو را ای وجیهة عندالله واسطه قرار می دهیم تا از خدای خود پیروزی هر چه زود تر امت اسلامی و تعجیل در فرج مولایمان صاحب الزمان را بخواهیم.

آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(1)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
2 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
4.5 stars
(4.5)
نظر از: صدرارحامی [عضو] 
4 stars

با سلام واحترام

موفق و سربلند باشید.

ایام شهادت حضرت زهرا(س) بر شما تسلیت باد.

1392/01/18 @ 09:41
نظر از: ذبحی [عضو]
5 stars

دریا ست نبی و گوهرش فاطمه است

یکتاست علی و همسرش فاطمه است

با آنکه پناهه همه خلقست حسین

او هم به پناه مادرش فاطمه است

1392/01/17 @ 11:51


فرم در حال بارگذاری ...