« روح عبودیتصحیفه نور ،از نگاهی دیگر منتشر شد. »

رزمايش كشوری وبلاگ‌نويسی زنان حماسه‌ساز برگزار می‌شود

نوشته شده توسطرحیمی 9ام اردیبهشت, 1392

مسابقه وبلاگ‌نويسی با عنوان رزمايش وبلاگ‌نويسی زنان حماسه‌ساز در هفته بزرگداشت مقام زن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، مسابقه وبلاگ‌نويسی با عنوان رزمايش كشوری وبلاگ‌نويسی زنان حماسه‌ساز در آستانه هفته گراميداشت مقام زن و روز مادر از سوی سازمان بسيح جامعه زنان استان اصفهان برگزار می‌شود. اين رزمايش سايبری از هفتم ارديبهشت‌ماه آغاز شده و تا جمعه، 20 ارديبهشت‌ماه، ادامه دارد.

نقش زنان ايران اسلامی در حماسه سياسی و حماسه اقتصادی، نقش زنان ايران اسلامی در حماسه ملی، نقش زنان ايرانی در حماسه فرهنگی و سبك زندگی فاطمی از ديگر موضوعات اين رزمايش وبلاگ‌نويسی است.

از موضوعات انتخاب شده برای اين مسابقه، می‌توان به حماسه جهاد فاطمی، نقش زنان حماسه‌ساز در كربلا، نقش حماسه‌ساز زنان ايران اسلامی قبل از مشروطه، انقلاب و دفاع مقدس و برترين حماسه‌ساز تاريخ اسلام حضرت زهرا(س) اشاره كرد.

علاقه‌مندان به منظور شركت در اين رزمايش می‌توانند به سايت رسمی اين سازمان به نشانی اينترنتی HIJAB-ISF.IR مراجعه كنند و علاوه بر اعلام مشخصات خود نشانی وبلاگ خود را نيز درج كنند. گفتنی است به نفرات برتر اين مسابقه كمك هزينه سفر به مشهد مقدس اهدا می‌شود.
لينك ثبت نام در رزمايش كشوری وبلاگ‌نويسی «زنان حماسه ساز»

نظر از: الزهرا (س) نصر [عضو] 

هم زمان با فرا رسیدن میلاد بانوی دو عالم حضرت زهرا سلام الله علیها
همه ی ما طلاب در سراسر کشور؛ صبح روز میلاد
حدیث شریف کسا را برای خشنودی حضرت زهرا سلام الله قرائت می نماییم .
دوستانی که تمایل به شرکت در این طرح دارند لطفا با زدن کامنت اعلام حضور کنند تا بتوانیم تعداد قرائت ها را برآورد نماییم .
در خواست می شود که دعوت به شرکت در این طرح را پرینت کرده و در مدرسه خود نصب نمایید و امار کلی ای از طلاب مایل به شرکت در این طرح بدست آوردید .
با تشکر . واحد سایت مدرسه علمیه الزهرا نصر

1392/02/10 @ 11:07


فرم در حال بارگذاری ...