« چنان اقتداری ایجاد کنید که دشمن جرأت خیال تعرض را هم نداشته باشد/ دشمن به‌دنبال تسلیم نظام اسلامی است با کوتاه آمدن، دشمنی‌ها برطرف نمی‌شودنباید به تبلیغات جهت دار درباره غدیر توجه کرد/ عربستان تا شش سال دیگر هم به اهدافش در یمن نخواهد رسید. »

پیوستن یک عروس و داماد به گردهمایی اعتراض‌آمیز /مقابل مجلس چه خبر است+ فیلم و تصاویر

نوشته شده توسطرحیمی 9ام مهر, 1394

سه روزی می‌شود که گردهمایی اعتراضی به برجام در مقابل مجلس آغاز شده است.

با پایان مذاکرات هسته ای و آغاز روند بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی، هر کسی با رویکرد خاص خود در برابر آن موضع گیری می‌کند.

سه روزی می‌شود که گردهمایی اعتراضی در جلوی مجلس آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

شایان ذکر است؛ در این گرهمایی اعتراضی دانشجویانی از دانشگاه تهران، شریف، امیرکبیر، شهید بهشتی، طباطبایی، دانشگاه امام صادق (علیه السلام) شرکت کرده‌اند.

دانشجویان پس از حضور در مقابل مجلس خیمه‌هایی را با عنوان «خیمه دانشجویان دانشگاه امیرکبیر» و «خیمه خانواده‌های شهدا» برپا کردند.

معترضان با زدن چادر در مقابل خانه ملت، خواستار رد برجام توسط هستند و برجام را معاهده‌ای به دور از منافع ملی می‌دانند، آنها خواستار لغو یکباره همه تحریم‌ها هستند و می‌‌گویند طبق برجام قرار نیست تحریم‌ها یکباره لغو شود.

حاضران شعارهای مرگ بر سازش کار، مرگ بر آمریکا و مرگ بر برجام سر می دهند و برخی افراد به ایراد سخنرانی برای سایرین می‌پردازند.

معترضان دست‌نوشته‌هایی همچون آمریکا قابل اعتماد نیست»، «هر ملتی به آمریکا اعتماد کرد ضربه خورد»، «به دشمن نمی‌شود چشم دوخت»، «اگر بناست تحریم‌ها لغو نشود برجام را برای چه بپذیریم»، «توافق نکردن بهتر از توافق بد است» و … در دست دارند.

این تجمع کنندگان مقابل مجلس یکی از دلایل حضورشان مقابل مجلس را دست دادن محمد جواد ظریف با رئیس جمهور آمریکا در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل عنوان می‌کنند.

براساس این گزارش نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون برجام، آقامحمدی عضو کمیسیون امنیت ملی، حجت‌الاسلام حسینی نماینده قزوین، حمید رسایی نماینده تهران، مهرداد بذرپاش عضو هیأت رئیسه مجلس و عطاالله حکیمی نماینده رودبار و فرج الله سلحشور در جمع معترضان حاضر شدند.

گفته می‌شود این نشست اعتراضی تا روز یکشنبه (زمان ارائه گزارش کمیسیون برجام به مجلس) ادامه خواهد داشت.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

نظر از: حسيني [عضو] 

سلام احسنت به شما.وبلاگتون عاليه…عيدغديربرشمامبارك.

1394/07/09 @ 21:21


فرم در حال بارگذاری ...