« چرا ذکر خدا باید طبق «دستور» باشد و ذکر دل‌بخواهی فایده زیادی ندارد؟امتحان سخت »

غربی ها و اجبار به بی حجابی

نوشته شده توسطرحیمی 27ام مرداد, 1394

حجاب تکریم آن کسی است که در حجاب است.


حجاب تکریم آن کسی است که در حجاب است.

حجاب زن، تکریم زن است. در بیشتر کشورها"حالا که من بیشتر میگویم، چون همه را اطلاع ندارم” در گذشته، در قدیم، در همین اروپا تا دویست سال پیش، زنهای عیان و اشراف، حجابی روی صورتشان می انداختند، در بعضی از فیلمهای قدیمی شاید دیده باشید.

یک حجاب می انداختند که چشمها به روی آنها نیفتد.(نگاه کسی به آنها نیفتد) این تکریم است. در ایران باستانی زنهای عیان و اشراف و رؤسا همه باحجاب بودند، زنهای افراد پایین و طبقات پست، نه، بی حجاب هم می آمدند؛ مانعی هم نبود. اسلام آمد این تبعیض را کنار گذاشت، گفت نخیر،(این جور نباید باشد) زن باید باحجاب باشد؛ یعنی این تکریم مال همه زنان است.این نظر اسلام است.

حالاآن وقت آنها طلبکار شده اند و ما بدهکار شده ایم!

آنها بدهکارند؛ آنها باید بگویند چرا زن را مثل یک کالا وسیله ی شهوترانی قرار داده اند؟!

یک آماری را داده اند که یک سوم زنهای دنیا از دست مردها کتک می خورند! به نظر من اشک انسان در می آید؛ این گریه آور است. واین بیشتر در کشورهای صنعتی و فرنگی است؛ و ناشی از همان خشونتهای جنسی و مطالبات خشن جنسی است که مرد از زن دارد.

این هوچیگریهای آنها در مورد زن است؛ آن وقت راجع به زن بحث می کنند: که شما حجاب را اجباری کرده اید. خود آنها بی حجابی را اجباری می کنند، دختر دانشجو را تو دانشگاه راه نمی دهند، به خاطر اینکه روسری دارد، آن وقت به ما می گویند : چرا شما حجاب را اجباری کردید! این در جهت کرامت زن است؟ (درصورتی که) این در جهت پرده دری و بی احترامی به زن است. واز این قبیل مواردی است که اینها هوچیگری غرب است.

——————————————————————–

بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار دانشجویان دانشگاه های استان یزد 13/10/1386

 

نظر از: اسكندري [عضو] 
اسكندري

مطلب قشنگی بود موفق باشید

1394/05/27 @ 11:08


فرم در حال بارگذاری ...