« «عشق» از اوّل سركش و خونى بود...چکیده تحقیق پایانی:بهشت و بهشتیان از دیدگاه قرآن و سنت »

فراخوان شرکت در موج وبلاگی" حماسه 9 دی"

نوشته شده توسطرحیمی 1ام دی, 1391

موج وبلاگی «يوم‌الله 9دی» در آستانه سومين سالگرد 9 دی ايجاد شد تا وبلاگ‌نويسان مسلمان ايرانی بار ديگر اتحاد، ولايت‌مداری و بصيرت ملت ايران را يادآور شوند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، موضوعات پيشنهادی موج وبلاگی شامل ريشه‌های پيدايش و ظهور حماسه نهم دی، نقش سران فتنه و ساكتين فتنه در حادثه عاشورای 88، دشمن‌شناسی و شناخت شيوه‌های جنگ نرم در فتنه 88، تحليل و تبيين ابعاد پيامدهای داخلی و خارجی حماسه نهم دی و استفاده از حداكثر ظرفيت‌های قدرت نرم ملی برای پيشبرد و مديريت اهداف آينده انقلاب است.

از تمامی وبلاگ‌نويسان دعوت ‌شده است كه قلم‌های خود را برای هرچه باشكوه‌تر برگزار شدن يوم‌الله 9 دی‌ماه به كار گيرند و با پستی در وبلاگ‌ها و وب‌سايت‌های خود در قالب مقاله و يادداشت، متن ادبی، داستان، خاطرات، بيانيه، عكس، پوستر و پيامك منتشر كنند و لينك خود را در قسمت «ارسال مطلب» در سايت «حرف تو»(harfeto.ir) ارسال كنند.

همچنين تشريح جايگاه و نقش رهبر معظم انقلاب در حراست از اصول و خطوط كلی حركت انقلاب و آرمان‌های حضرت امام راحل و آشكارسازی ابعاد فنته 88، تحليل و تبيين جايگاه سرمايه اجتماعی در نظام جمهوری اسلامی و تأكيد بر بصيرت، آگاهی و حضور به موقع ملت در عرصه‌های مختلف، تبيين عمق مردمی بودن انقلاب اسلامی ايران، تحليل و تبيين بيانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با نهم دی و بيان خاطرات روز نهم دی از ديگر موضوعات پيشنهادی موج وبلاگی يوم‌الله 9 دی به شمار می‌رود.

در آستانه سومين سالگرد «يوم‌الله 9 دی» وبلاگ‌نويسان مسلمان ايرانی يك‌بار ديگر اتحاد، ولايت‌مداری و بصيرت ملت ايران را يادآور می‌شوند و با قلم‌های‌شان در تاريخ خواهند نوشت كه چگونه ملت ايران در مقابل هتاكان و مسببان عاشورای 88 ايستادند.


نظر از: حرف تو [بازدید کننده]
حرف تو

با سلام و تشکر از درج این خبر لینک وبلاگ شما در قسمت موج وبلاگی در سایت حرف تو منتشرشد

یا علی مدد

1391/10/07 @ 10:53


فرم در حال بارگذاری ...